Minggu, 06 Desember 2009

Resep Kue Cinta


BAHAN:
1 pria sehat,
1 wanita sehat,
100% Komitmen, ( setia dll)
2 pasang restu orang tua,
1 botol kasih sayang murni.

BUMBU:
1 balok besar humor,
25 gr rekreasi,
1 bungkus doa,
2 sendok teh telpon-telponan,
(Semuanya diaduk hingga merata dan mengembang)
Tips:
  • Pilih pria dan wanita yang benar - benar matang dan seimbang.
  • Jangan yang satu terlalu tua dan yang lainnya terlalu muda karena dapat mempengaruhi kelezatan
  • Sebaiknya dibeli di toserba bernama TEMPAT IBADAH, walaupun agak jual mahal tapi mutunya terjamin.
  • Jangan beli di pasar yang bernama DISKOTIK atau PARTY karena walaupun modelnya bagus dan harum baunya tapi kadang menipu konsumen atau kadang menggunakan zat pewarna yang bisa merusak kesehatan.
  • Gunakan Kasih sayang cap “IMAN, HARAP & KASIH” yang telah memiliki sertifikat ISO dari Departemen Kesehatan dan Kerohanian.

Cara Memasak :

  1. Pria dan Wanita dicuci bersih, buang semua masa lalunya sehingga tersisa niat tulus ikhlas
  2. Siapkan loyang yang telah diolesi dengan komitmen dan restu orang tua secara merata
  3. Masukkan niat yang murni ke dalam loyang dan panggang dengan api cinta merata sekitar 30 menit di depan penghulu
  4. Biarkan di dalam loyang tadi, sirami dengan semua bumbu di atas
  5. Kue siap dinikmati.

Catatan :
Kue ini dapat dinikmati oleh pembuatnya seumur hidup dan paling enak dinikmati dalam keadaan kasih yang hangat!
Tapi kalau sudah agak dingin, tambahkan lagi humor segar secukupnya, rekreasi sesuai selera, serta beberapa potong doa kemudian dihangatkan lagi di oven bermerek “Tempat Ibadah” diatas api cinta.
Setelah mulai hangat, jangan lupa telepon-teleponan bila berjauhan.
Selamat mencoba, dijamin halal… !

Selamat menikmati…

Lirik Lagu-lagu Batak



Di Tonga Borgin

Di tonga borgin i tarsunggul au ito
Sai hubereng tu siamun sai hubereng tu hambirang
Tung manang ahape soada ito dilambungki
Tung manang ahape soada ito dilambungki

Gabe sai marsak au marningot i sude
Hape holan nipi sambing do i
Nasonang au dohot ho ito
Gabe holan na tumatangis doau alani i
Gabe holan na tumatangis doau alani i

Tudia nama au lao ale dahasian
Unang si huingot be ho nian ale ito
Tumangon nama au lao dao da sian ho ito
Unang pado jonok dilambungki

Sugari huboto hian na lao manjua ho
Dang pola sai loja beau ro mandapothon ho
Hape laho do ho tu silomo ni rohami
Laos so dipabotohon ho tu au
Hansit nai dangol nai parir nai ito
Hansit nai dangol nai parir nai ito


Songon Bulan

Ho songon bulan maila tu mataniari
Ho songoni ma bohimi manjalang tanganki
Tung las rohangki jala mansai lambok panghilalaan
Marbalos do hape holong na di roha

Ho songon ronggur na songgot di hos niari
Ho songoni ma rohangki umbenge tonami
Naung saut do hape bogasmi tusi doli na asing
Malala rohangki malal ate-ate

Tangianghon au ito
Nimmu tuau dina lao borhat ho
Mardongan ilu do au paborhathon ho marhuta sada

Hape dang be mulak ho
Laos holan tona ma naro tuau
Malal rohangki malala ate-ate


Asam Na Di Dolok

Asam na di doloki dekke na di tao i
Mardomu do muse ito
Mardomu di susuban tano
Asing dai nai tonggi jala tabo

Alai tung boasa ma hita da hasian
Nalao patua hatama
Laos gabe tata dibaenho ito
Boasa songoni boasa hasian

Sai huingot dope hata naung ni undukmi
Hita nadua do naumbotoi sude
Alai tung boasama
Gabe tadingkononmu au

Asa tung rimangi ma dibangas rohami
Sotung sumolsol ho muse
Sumolsol di pudi ni ari
Boasa songoni boasa hasian


Atik

Atik atik naon nama pajumpang
Dihita on na marsihaholongan
Jalang ma au jalang ma au da hasian

Molo molo masihol ho diau
Tu bulani di bulani tatap ma au
Pasombu sihol ni roham da hasian

Atik naon nama hita pajumpang muse
Jalang ma au ito
Jalang ma au da hasian
Tangiang mi ma baen ito paborhat au

Anggiat sai anggiat ma
Unang Tinggalhon

Unang tinggalhon ma au haholongan
Unang pasombu au sasada au
Ai holan ho sambing di rohangki ah….
Boan au boan sai boan ma au ito

Masihol au ito haholongan
Malungun rohakki rap dohot ho
Aut boi ma nian au raphon ho
Ingot ma ingot ma ingot ma au ito

Molo hu ingoti janji tai
Marabur ilukki mangopu rohakki
Asi roham ito marnida au
Unang tinggalhon au hasudungan

Haccit nai diau dangol nai ah…..
Unang sai unang sai unang tinggalhon au


Asa Sombu Roham

Holong ni rohakki arop ni rohakki
Tu ho ito da hasian
Hape tung ikkon mangopo
Disimpang parsirangani

Tung aha be ito na boi tarbahen au
Lao mangambati langkami
Tung ilukki nama ito
Hata parpudi sian au

Lao maho lao maho lao maho ale ito
Molo I nama na pasongan roham
Lao ma ho lao ma ho tuntun ma nasa lomom
Tung sopola tioponkhu ho ito

Lao maho lao maho lao maho
Lupahon ma au ito lupahon au ito
Asa tung sombu roham da hasian


Sayang

Sayang…sayang…sayang
Dipelabuhan belawan i
Da ditangga ni kapali
Dijalang ho ma tanganhi
Dodokhon ho do ujui
Dang na lao lupa ho diau

Saputangan na taribak dua i
Ikhon marsada do muse
Ido padanta ujui ido paposhon rohakki
Lao paborhathon ho ito

Sabulan dua bulan di Jakarta
Sai rodo suratmi
Tolu bulan sahat tu sadari on
Soada be baritam

Naung lupa doho naso sayang be ho
Manang nang adong ito ganti ni dirikki

Sayang…sayang…sayang



Poda

Angur do goarmi anakkon hu
Songon bunga-bunga I na hussusi
Molo marparange na denggan do ho
Diluat na dao I

Jala ikhon ingot do ho
Tangiang I do parhite-hiteami di golumi da tondinghu

Unang sai mian jat ni roha I dibangasan rohami
Ai do mula ni sikkam mabarbar da hasian
Ingkon benget ma ho marroha
Jala pantun maradophon natua-tua
Ai do arta naung margai di golumi

Ai damang do si jujung baringin diau amang mon
Jala ho nama silehon dalan dianggi ibotomi
Ipe ingot ma ho amang di hata podakki
Asa taruli ho diluat dihadaon I

Molo dung sahat ho tu tano parjalanganmi
Marbarita ho amang
Asa tung pos rohani damang nang dainang mon
Ditano ha tubuanmi



Unang Au Sai Solsoli

Unang au sai solsoli hasian
Unang au sai tangisi
Ai dang au na so ra marningot janji
Alai ho do da ito na pittor muli

Dung malala rohangki
Romaho sumolsol bagi
Tung saribu hali ro ho manolsolo
Au do sitaon na hacciti

Di tao ni Ajibata do ito
Tintinmi naung hubolonghon
Unang sai huingot ingot ho ito
Gabe pasunggul sunggul si dangolanhi
Tu tao nabangasi hupatolhas lungunki
Laos disi do husumpahon hasian
Tung naso jadi martunang

Ito hasian
Unang sai sunggul-sungguli be naung salpui
Ito anggo holong dohononmu holan tu hodo
Ganjang ma umur mi leleng hita mangolu hasian

Anggo au hasian boi berengonmu
Sahat ro di na alo mate hasian
Tung naso jadi au mangoli

Du…du…du…du
Uang au sai solsoli



Saputangan Na Marsap Ilu

Nungga tung leleng hita naung mardongan
Nungga tung leleng hita naung marpadan
Tung na so jadi marsitrang
Rap di nasonang susa rap manaon I do parjanjian

Tung mansai tompu do parguling ni rohami
Gabe lupaho di padan nanung tabaheni
Tung so huboto mandok ito
Dfung ditongosho suratmi tuau
Naung mangoli ho ito

Dang na tarhatahon au ito arasak ni rohakki
Dukkon hu jaha isini surat dohot undanganmi
Sipata naeng hutimbung ito lombang na bagasi
Unang huingot-ingoti na hassit na binahenmi
Dang targabei au ho tu si doli pinilitmi

Dang boi au ro mandulo ho tu pestami
Dang tarbahen au l lao mangadopi gokkon mi
Jalo ma I tinongoshi ito
Saputanganna marcap ilikki
Ima tuppakki tu ho..



Boasama

Tarhatongtong au ito da hasian
Di harbangan ni gareja I
Mida ha roroi naso panangamanhi
Dimata ni pesta parbongasonhi

Ditostosi ate-ate da ito
Alani hatam na manalahon au
Hape loja doau loja mandiari ho
Baritam mandok naung muli ho ito

Boasama tung dimata ni pestaon
Ro ho mandapothon au
Raphon ilu-ilumi didokho do au na lupa

Aut sungari dang appe tanganni pandita I
Mamasu-masu au
Naeng do au maporus ito tumundalhon na toropi
Naeng do au maporus ito tumundalhon na toropi


Tung pabenget ma roham ale ito
Paborhathon au haholongan
Rohangki nian ito ikhon ho saut diau
Alai rokkap do hape siaben na saut


Anju Au

Anju au sai anju au ale anggi
Dinamuruk manang marsak rohangki
Nang so hupaboa arsak na di roha
Holong ni rohangku sai hot doi

Anju au sai anju au ale anggi
Engkel mi ma bane pasonang rohangki
Tung saleleng au dilambungmi
Anju au sai anju au ale anggi


Tung So Hu Loas Ho Marsak

Ahado arsak ni rohami
Aha na buni dirohami
Umbaen sai tumatangis ho
Paboa ma tuau da hasian

Aut sugari ma tardodo au
Angka na buni di rohami
Naeng ma putihonku
Asa tung mango holsomi ito

Tung so huloas ho ito diago arsak
Tung so huloas ho ito sai tumatangis
Asa rap mengkel hita nadua
Asa rap mengkel hita nadua hasian



PAKKIRIMON

Ho ito ito naung leleng ni haholongan
Ho ito didia ho ulaning hasian
Diingot ho do pe tingki naung salpui
Uju na rap do hita nadua

Sai sihol sihol do rohangki sai naeng pajumpang
Sai sihol masihol au ito marnida ho
Hape tung baritam so tarboto-boto
Mambaen rohangku sai tongtong lulu lulu

Molo naon na ma nian ale ito
Ujung ni padan naung tapuduni
Paboa on mu ma nian tuau da hasian
Asa unang sai makkirim au di ho

Paboama paboama hatahon ito
Unang pasombu au
Dipakkirimon na mamujung on


Anakhu Na Burju

Anakhu naburju anak hasianhu nakhu na lagu
Ingot do ho amang diangka podani natua-tuami
Dung hu paborhat ho na marsikkola I
Tuluat nadao I amang benget do ho amang
Benget do ho manaon na dangoli

Molo hu ingot do sude tahe amang
Pangalahom na salpui
Sipata lomosdo natua-tuamon disihabunionni
Hutangianghon do mansai gomos amang
Anggiat muba rohami
Dijalo do amang dijalo do tangiangmhi amang

Ipe amang hasian hu anakku na burju
Pagomos ma tangiangmi tu Mula Jadi Nabolon I
Anggiat ma ture sude hamu pinomparhi amang
Marsiamin-aminan marsitungkol tungkolan
Songon suhat dirobean I

Dung lam dao amang pangarantoanmi anak hasianhu
Dihaburjuhon ho do I sude amang ditano silebani
Mauliate ma tdok tu Tuhani
Dinaung di jalomi amang
Jumpang mu do amang
Jumpang mu do na jinalahan mi


Didia Rokkaphi

Ahama na marsigorgor di roham
Ale inang pangintubu
Umbaen sai marsak ho, umbaen sai tangis ho
Ganup ari on dinabuni
Paboa ma jolo tuau anakhonmon

Pos roham na oloan hu do sude
Tung manang aha na nidokmi
Unang sai marsak ho, uang sai tangis ho
Tung ahado ulaning alana
Paboa ma jolo tuau anakhonmon

Mangoli damang nimmu tuau
N’dang na soolo au inang
Alai didia rokkaphi, didia rokkaphi
Nungga tung loja au mangalului
N’dang jumpang au nahot diau
So Pambahenan na humurang
Alai boasa ikhon sirang
Oh…oh…ho…

Molo tung sapata ma nasorop
Mambaen bogashi gabe tarborot
Sapata nise on ompung
O…Mula jadi nabolon

Paboa ma tu au Paboa ma tu au
Didia rokhap hi Didia rokhap hi

Huboto

Unang unang gabusi au ito
Sotung sotung sumolsol bagi ho
Hatahon ma hatahon ma
Sian ias ni roham

Huboto huboto do sude ito
Naung naung di paolohon ho
Tu pariban mi tupariban mi
Na di bariba tao

Boasa tung gabusan mu au ito
Hassit hutaon humokhop ho da hasian
Hape ikhon marsirang hita nadua
Soada sala soada sala da pambahenan

Nang pe songoni
Gabe ma ho tu lomomi
Gabe manang au
Mamboan lomonghi



Ro Do Au Tu Pestami

Holong na di rohanghi
Tung so muba somose be i da hasian
Tung dao ho ito sian au
Alai rohanghi sai hot do i
Di nipikki pe ito sai hot tu ho

Tarsonggot au da ito
Tarhatongtong songon na maoto au hasian
Disurat mi na mandok lao mangoli ma ho
Hape ito
Tinggal ma ua hasian na dongolon

Gabe sega do au da ito
Alani pambahenanmi
Dang tangamon anggo sapatam
Ai ho do na mambaen naso denggan

Tung hassit pe pambaenan mi ito
Rodo au tu pestami
Borat pe langkaki na rodo au tusi
Marnida pamasu-masu on mi


Ulang Tahun

Ro do au ito sian na dao
Lao mandapothon ho
Alai hu boto ari ulang tahunmi
Tanggal sada di bulan agustusi
Paboa na holong rohanghi tu ho

Dung sahat au ito dahasian
Dijolo jabumi
Tarsonggot au hubereng ma namasai
Rappak hundul ho dohot si doli i
Na mandongani ho ulang tahun mi

Naeng mandele au ito
Dung hubereng ho disi
Rap mengkel jala rap marsigotilan
Paula so sibereng ho
Paula so di boto ho
Hassit ni rohanghi di bahen ho

Aut so sala hasian
Dalan tu pandelean i
Na ikhon timbungonhu lombangi
Asa sombu roham
Marnida au na tininggalhon mon


Surat Gokkon

Hata ni damang do ito siporiban na hu olo i
Umbaen taronjar rohanghi na laho muli
Tu ho ito boru na tinodo nai
Ai dang soada da ito da bogashi

Dukkon tarunduk au boru ni nantulang
Hata ni damang i
Marpungu ma raja parhata dongan tubu i
Sude sisolhot nang dongan sahuta i
Lao manghatai sinamot parbongason i

Hape dukhon mardalan gokkon jou jou i
Tu angka tondong si solhot dongan sahuta i
Hape tompu munggil roham tu anakni mamorai
Sadari nai nama pamasu-masuon ta i

Dapotma ari naung tarsurat di undangan i
Marroan ma angka natorop mangadopi pesta i
Tung longang jala tarhatongtong sasude na toropi
Ala soada ho ito dilambunghi

Gabe maila maila maila rohanghi
N’dang taralusi au ito sukkun sukkun ni jolma i
Margabus ma damang diinang taungha na torop i
Gabe ilukhu ma maraburan hapuasan ni arsakhi

U….u…u…u…u…u…
Ah…ah…ah…ah…



Oh Ale Dewi

Anggo hatam tu au ito
Natua-tuami do namamaksa ho
Asa oloanmu tu na tinodoni roha nai

Saborgin na bagas so didokho
Sai tumatangis ho marningot au
Ai naso tarjua natua-tuami
Mangido maaf ro tuau

Alai ro ma dongan mi mandok tu au
Hape ho do na manggoda hasian
Alana di botoho si doli i jolma na mora
Jala parpangkat na timbo hasian

Gabe di hatahon ho ma bongashi do na soada
Hape tintinku di tanganmu hasian
Songon tanda di padanta

Alai naeng pe songoni ale ito
Tung so pola tangamonmu sapatakhu
Dang baenonmu pamatangmu hasian saut di au
Molo dung jumpang sirokhap ni tondinghi
Mangapusi ilukhi

Oh…ale Dewi hasian
Tung so pola au sega bahenonmu
Alai pargabusonmi do da ito
I do na sai husolsoli

Masalah yang dihadapi siswa

PROBLEM DAN SOLUSI

SEPULUH GEJALA SISWA DAN KEGAGALAN YANG DIALAMI SISWA SELAMA PROSES BELAJAR MENGAJAR YANG BERSIFAT ALTERNATIF DAN OBYEKTIVE ANALISYS.

1. Anak yang sulit memahami

Penyebabnya adalah banyak faktor yang memungkinkan:
  • Faktor lingkungan, faktor lingkungan sangat mempengaruhi,dari pergaulan anak selama ini banyak gejala yang ditemukan disekitar kita karena faktor lingkungan sangat mempengaruhi psikologi anak atau sikap, dibalik itu awal fundamental pendidikan anak harus kuat dan mendasar mulai dari lingkungan anak itu sendiri karena pembentukan awal karakter anak mulai dari lingkungan mereka itu sendiri yaitu lingkungan keluarga, apabila anak itu sudah disiplin tempat lingkungan mereka hidup terutama tatanan kehidupan dimulai dari lingkungan keluarganya sendiri sudah tertata maka anak itu akan terbawa pada lingkungan yang formal, tempat mereka menimba ilmu pengetahuan.
  • Yang kedua penyebabnya adalah : anak yang sulit memahami dikarenakan kelas tidak nyaman dan tidak kondusif salah satu contoh kelas yang berdekatan dengan jalan raya, ini menggangu anak di dalam memperhatikan pelajaran.
  • Solusinya adalah membuat dan membangun anak untuk biasa hidup disiplin dan mandiri maka harus dimulai dari lingkungan keluarga secara khusus dan lingkungan sekitarnya secara umum.
  • Kalau dari lingkungan pendidikan anak itu di berikan pengulangan kepada materi yang belum dia pahami / anak itu diberi penjelasan pelan-pelan sehingga anak itu bisa paham terhadap apa yang belum di pahaminya.

2. Anak yang bodoh

Penyebabnya adalah :

  • Kurang belajar, kurang disiplin, kurang memanfaatkan waktu, kurangnya memperhatikan, kurangnya mengulang pelajaran, tidak ada rasa percaya diri, banyak bermain/menyampingkan pelajaran, malas.
  • Solusinya adalah selalu memberikan perhatian yang lebih kepada anak yang bodoh, memberikan saran, motivasi dan selalu memberikan cara yang mudah di dalam belajar agar mudah dipahami, dan memberikan cara yang terbaik sesuai denga kemampuan anak itu sendiri.


3. Anak yang nakal

Penyebabnya adalah :

  • Pengaruh lingkungan yang kurang baik, perhatian orang tua yang kurang terhadap anak, pergaulan, kurang terkontrol.
  • Solusinya adalah : pada dasarnya anak semacam ini kurang terkontrol, baik dari lingkungan mereka atu dari tempat mereka belajar. Salah satu contoh murid saya anak yang nakal itu pada dasarnya dia itu gampang diatur asalkan kita bisa mendekatinya. Dengan cara seperti ini anak itu bisa diajak baik-baik toh juga anak yang nakal ini lunak juga ,ini berarti anak yang nakal itu bisa diakibatkan dari kurangnya seorang guru melihat dan mengamati character anak dan sifat anak itu sendiri. Pada dasarnya apabila anak itu sudah di dekati maka anak itu akan manut dan patuh. bukannya dia bodoh, banyak juga anak yang nakal ini mempunyai batas kemampuan di atas normal malah mengalahkan anak yang rajin berkompetisi di dalam proses belajar mengajar, jadi intinya kita harus memiliki empaty kepada anak semacam ini harus kita dekati perlahan-lahan toh juga akan sadar, dan di balik sifat anak yang nakal itu guru juga bisa belajar dengan cara begini kita bisa mengatasi anak yang nakal lewat sebuah jati diri dari sebuah penglaman.


4. Anak yang pemalu

Penyebabnya adalah:

  • Yang pertama ini biasanya dari faktor anak itu sendiri, dan apabila tidak dirubah maka akan selamanya anak itu jadi pemalu terus, tetapi anak yang pemalu bukannya tidak bisa, mungkin ada faktor lain contohnya di dalam memberikan pertanyaan anak itu biasanya malu karena bisa-bisa nanti apa yang ditanyakan salah atau tidak rasional dan biasanya anak itu malu bertanya takut di tertawakan temannya.
  • Solusinya, tidak segampang itu kita merubahnya. Ini perlu perlahan-lahan. Anak semacam ini kita ajak belajar di ruangan terbuka dan kemudian dia bisa bertanya dengan leluasa karena bebas. Bisa saja apa yang ditanyakan itu biasa-biasa saja, tetapi lewat itu kita bisa melatih anak itu untuk bertanya supaya tidak malu dan hal tersebut perlu dilakukan berulang-ulang sampai anak itu percaya diri.


5. Anak yang malas.

  • Gejala dan penyebabnya adalah: kurangnya daya semangat dan motivasi dan kurang terkontrol di dalam lingkungannya sendiri. Kadangkala anak semacam ini manja dan malas belajar dan berfikir dan kurang kreatif, adanya minat belajar kurang dari pergaulan terlalu bebas tak bisa di kendalikan karena pengaruh lingkungan terlalu bebas.
  • Solusinya adalah anak seperti ini jangan di biarkan terlalu bebas dan jangan di biarkan bermalas-malasan. Biasanya anak yang malas tidak tau apa yang harus dikerjakan sehingga apa yang harus dikerjakan dia lalai dan lupa akan kewajibannya. Kita bisa merubahnya dengan sebuah tindakan dengan memberikan sebuah stimulus yaitu: rangsangan sehingga anak itu bisa terpacu,dan nasehat yang bersifat mendidik.


6. Kurang motivasi dalam belajar.

  • Penyebabnya: kurangnya kemampuan yang dimiliki, kuranganya prasarana, seperti contoh buku yang masih minim.
  • Solusinya anak yang kurang termotivasi selama belajar pada awalnya kita harus memberikan perlakuan yang khusus dulu seperti memberikan tangggung jawab dulu kepada guru BP/ yang mana guru BP itu sendiri memberikan sebuah perlakuan khusus dulu kepada anak tersebut. Nah di sinilah peran guru BP membangkitkan semangat anak ini, bagaimana supaya dia termotivasi kembali di dalam belajar sehingga guru BP tersebut bisa melihat apa kendala yang di hadapi anak selama ini yang lebih dominan dengan sebuah pertanyaan kenapa anak itu kurang termotivasi di dalam belajar sehingga guru BP tersebut bisa mengetahui penomena yang dihadapi anak tersebut.

7. Sulit memperhatikan

  • Penyebabnya anak yang sulit memperhatikan yang sering kali dari faktor materi yang tidak menyenangkan/ anak itu tidak suka terhadap materi yang diajarkan dan tidak suka terhadap guru yang mengajar karena biasanya kalau murid tidak suka memperhatikan sampai-sampai guru yang mengajar tidak di sukai. Sebaliknya kalau materinya menarik dan anak suka otomatis gurunya pun di senangi.
  • Solusinya anak harus di berikan semacam rangsangan terlebih dahulu supaya bagaimana anak itu senang dulu dan membangkitkan rasa keingintahuannya sehingga anak pada akhirnya memperhatikan, karena guru memberikan metode belajar dengan cara menarik dan membangkitkan rasa ingin tahu anak. Hal semacam ini melalui sebuah pengalaman kadangkala kalau sudah guru melakukan yang menarik di dalam belajar anak pun sulit untuk terlupakan entah bagaimana guru itu menyajikan pelajaran sampai sampai anak selalu ingat gerak gerik kita di dalam mengajar dengan cara itu anak senang dan mau memperhatikan.


8. Kurangnya daya serap.

  • Penyebabnya adalah: faktor penyampaian materi, kelas tidak kondusif, manajemen guru di dalam kelas kurang terorganisir, murid malas mengulang dan yang paling mendukung di sini factor psychology dan cognitive. Kalau di lihat dari factor psikologis, berkat kemampuan kemampuan psikologis yang lebih tinggi dan kompleks inilah sesungguhnya manusia menjadi lebih maju, lebih banyak memiliki kecakapan, pengetahuan dan keterampilan di bandingkan dengan makhluk lain.
  • Kalau di tinjau dari pactor psikology kondisi psikologis merupakan chracteristict psiko-fisik seseorang sebagai individu,yang di nyatakan dalam berbagai bentuk perilaku dalam interaksi dengan lingkungan. Perilaku-perilaku tersebut merupakan manifestasi dari ciri ciri kehidupannya, baik yang tampak maupun yang tidak tampak,prilaku kognitif,afektif,dan psikomotor.
  • Kondisi psikologis setiap individu berbeda, karena perbedaan tahap perkembangannya,latar belakang social budaya, juga karena perbedaan faktor faktor yang di bawa dari kelahirannya.


9. Daya ingat yang lemah

  • Penyebabnya ialah: dari faktor keturunan dan lingkungan /Biologis.
  • Ingatan yang lemah sering kali di tinjau dari faktor keturunan dan ingatan yang lemah biasanya kurangnya mengulang apa yang di pelajari dan biasanya tidak membiasakan diri.


10. Berfikir lambat

  • Tidak pernah mencoba untuk berfikir secara cepat ini juga di sebabkan perbedaan character manusia ada yang daya pikirnya cepat ada yang daya pikirnya lambat( split personality), lambat dalam berfikir,dan mengacu kepada lambat dalam berprilaku,dan berusaha sesungguhnya merupakan penyakit fisik akibat dari adanya disfungsi sel-sel otak, sekalipun gejala- gejalanya tampak dalam pikiran, perasaan dan prilaku.
  • Solusinya melatih otak untuk terus menerus untuk berfikir cepat dan menghapal cepat kalau sudah terbiasa maka kebiasaan perfikir lambat Akan hilang belahan lahan intinya kita harus bayak menggali potensi otak selama ini yang kita miliki yaitu meninggalkan hal hal yang lambat kita lakukan maka kita lakukan dengan cepat dan tertata.

11. Anak yang suka membolos.

Penyebabnya adalah

  • Salah satu penyebabnya adalah tidak suka terhadap materi yang di sampaikan terutama pelajaran yang banyak di takuti siswa seperti pelajaran berhitung , matimatika, fisika, dan kimia terutama bahasa inggris bagi anak yang tidak sekali minat belajar bahasa.
  • Solusinya salah satu jalan keluarnya adalah bagiamana seorang guru mampu mengkondisikan kelas dengan baik atau mengorganisir siswa supaya siswa itu tertarik di dalam belajar dan tidak membolos memang ini suatu hal yang sulit tetapi kita harus terus mencoba. Salah satu contoh dulu di sekolah kami ada anak yang malas, suka membolos. Tetapi kiat kiat seorang guru dengan Cara melalui pendekataan baik sekali guru itu mampu meluluhkan anak yang tadi nya suka bolos tidak bolos lagi bagaimana caranya: caranya adalah: guru itu di setiap pelajaranya selalu di berikan perhatian kepada anak ini dengan cara di panggil namanya. Seperti akhmad tolong ambilkan saya absensi hadir di Kantor nah kemudian si akhamd di suruh mengkoordidnir kelas tersebut, dengan Cara tolong di absen teman temannya dan bagi yang tidak masuk atau bolos di centang ternyata tidak ada yang bolos terus menerus setiap jam pelajaran itu si akhmad berkewajiban mengabsen temannya dan lambat laun dia tidak bolos lagi. Karena dia atau kewajibanya setiap masuk kelas siswa di absen oleh dia.

12. Anak yang minder

Penyebabnya anak ini minder karena

  • Kurangnya percaya diri
  • Sering nya malu terhadap teman teman yang memiliki kemampuan di atas rata-rata.
  • Salah satu hal keterbatasan kemampuan yang di miliki.
  • Anak ini minder biasanya yang sering kita temukan adalah anak yang tidak normal, dari segi bentuk pisik

Solusinya adalah:

  • Di berikan perhatian yang khusus atas keterbatasanya.
  • Harus di perhatikan dengan lebih, dan di berikan support yang penuh
  • Di berikan semacam tugas yang agag bisa di kerjakan sesuai dengan kemampuan yang di miliki.
  • Bentuk pendekatan yang di lakukan kepada anak ini harus di bedakan dengan anak lebih.


13. Anak yang suka tidur di setiap jam pelajaran.

  • Penyebabnya adalah: anak yang suka tidur biasa biasanya di sebabkan oleh pactor kebiasaan apalagi kalau jam terakhir, dan suka begadang di malam hari sehingga anak itu tida konsentrasi di dalam belajar. Dan biasanya guru jengkel melihat anak yang suka tidur dan seorang guru memberikan semacam sangsi yaitu berupa berdiri di depan kelas ada solusi yang lebih tepat dari itu.
  • Solusinya adalah bagi seorang guru apabila ada anak yang tidur terutama pada saat jam jam terakhir maka seorang guru harus bisa membangunkan anak dengan cara yang jitu yaitu pintar membuat suasana jadi ceria yaitu dengan cara guru harus pandai membuat gurauan yang bisa membikin anak itu jadi tertawa.